Chtějte záruky

Při koupi nových výrobků v obchodě málokdy zkoumáme, jaké máme možnosti v případě reklamace. Jednoduše si nechceme připustit, že taková situace může nastat a doufáme, že výrobek nám bude sloužit tak jak má. Podle zákonů schválnosti se pravděpodobně porouchá až v době, když už se na něj nevztahuje záruka. Ale někdy máme to štěstí v neštěstí, že porouchaný předmět je ještě v záruční době a my máme právo na jeho výměnu nebo opravu. Aby se to tak skutečně stalo, měli bychom vždy při koupi výrobku dostat návod k použití, záruční list a reklamační řád. Skutečnost, že u výrobku tyto informace najdete, je důkazem, že firma, od které výrobek kupujete, myslí na své zákazníky. Přidá jí to na důvěryhodnosti.

podpis

Kvalitně zpracovaný návod k použití vám ušetří mnohé trable pro smontování nebo první spuštění zakoupeného výrobku. Upozorní vás na případné problémy a taky vám poradí, jak na nejběžnější poruchy, které mohou nastat a nepotřebují konzultaci s prodejcem. Záruční list vám poskytne seznam záručních opraven, kam v případě poruchy můžete výrobek odnést a budete vám tam v rámci záruky výrobek opraven. Zároveň do záručního listu opravna zapíše všechny případné opravy. Reklamační řád jasně stanoví, co může a nemůže být součástí reklamace a za jakých podmínek máte právo na opravu a za jakých na výměnu daného výrobku. Kvalitně zpracovaný reklamační řád Bazenygluc je zárukou kvalitní firmy, která se nezajímá jen o to, aby výrobek prodala, ale pečuje o své zákazníky i v rámci záruky a reklamací, aby si zákazníky udržela i pro další nákupy.

souhlas

Kupujete dražší výrobek, pračku, ledničku, bazén, auto a chcete mít záruku, že se jedná o solidní firmu? Nastudujte si reklamační řád a pokud v něm najdete všechny důležité údaje, za jakých podmínek můžete výrobek reklamovat nebo i vrátit, pak jste našli tu pravou firmu, která myslí nejen na své zisky, ale i na blaho svých zákazníků.