Majitelé ubytovacích zařízení by měli mít poutavý web

Chystáte se nabízet ubytovací služby?

Kdokoli, kdo má možnost pronajímat privát, horskou dřevěnici a další ubytovací zařízení, dostává se do nesnadné pozice na trhu, kdy je zapotřebí zejména získat klientelu. Mnohem jednodušší situaci mají kupříkladu obří hypermarkety s potravinami, které jednoduše postaví objekt v blízkosti města a lidé se o jejich existenci dozví i bez reklamní kampaně. Jakmile se obchodní centrum otevře, začne se plnit prvními zvědavci, ale co takový soukromý penzion v horách, kde je sice překrásná příroda a úžasné výhledy do krajiny, a kde nabízíte skutečně skvělou polopenzi, jenže o vás téměř nikdo neví? Budete potřebovat mnohem sofistikovanější reklamní propagaci a také propracované SEO, které vás ve vyhledávačích posune výrazně kupředu.

hotelový pokoj

Nechte se inspirovat již hotovými weby

Jestliže se rozhodnete mít vlastní doménu a webové stránky, které si necháte zhotovit na míru profesionály, co vše bude zapotřebí navzájem sladit k vaší spokojenosti? Na co se připravit, a jaké požadavky s odborníky konzultovat?

krásný dům

Jak by měl web vypadat – odborník vám nabídne několik variant struktury webových stránek, např. jak budou umístěná jednotlivá menu, jakou podobu budou mít samotné stránky, jakou hlavní stránka, jak se bude chovat web při prohlížení na tabletech a mobilních telefonech (responsibilita) atd.

Barvy, písmo, obrázky, animace a další grafické prvky – rozhodnout byste se měli i, co se týče těchto prvků. Bude web světlý s tmavým písmem nebo naopak? Jaký font, aby zákazníky zaujal, bude tu k dispozici fotogalerie či video, jak je to třeba na webových stránkách pro Penzion Tošovský Krekrr?

Textové pasáže – velmi záleží nejen na fotkách vašeho penzionu v odlesku zapadajícího slunce anebo na snímcích borůvkových knedlíků, které nabízíte jako součást plné penze, ale také na atraktivitě veškerých textů. Text musí zaujmout pozornost, nesmí být příliš stručný ani moc obsáhlý, zkrátka musí korespondovat s ostatním obsahem a vhodně jej doplnit.

Majitelé ubytovacích zařízení by měli mít poutavý web


Chystáte se nabízet ubytovací služby?

Kdokoli, kdo má možnost pronajímat privát, horskou dřevěnici a další ubytovací zařízení, dostává se do nesnadné pozice na trhu, kdy je zapotřebí zejména získat klientelu. Mnohem jednodušší situaci mají kupříkladu obří hypermarkety s potravinami, které jednoduše postaví objekt v blízkosti města a lidé se o jejich existenci dozví i bez reklamní kampaně. Jakmile se obchodní centrum otevře, začne se plnit prvními zvědavci, ale co takový soukromý penzion v horách, kde je sice překrásná příroda a úžasné výhledy do krajiny, a kde nabízíte skutečně skvělou polopenzi, jenže o vás téměř nikdo neví? Budete potřebovat mnohem sofistikovanější reklamní propagaci a také propracované SEO, které vás ve vyhledávačích posune výrazně kupředu.

hotelový pokoj

Nechte se inspirovat již hotovými weby

Jestliže se rozhodnete mít vlastní doménu a webové stránky, které si necháte zhotovit na míru profesionály, co vše bude zapotřebí navzájem sladit k vaší spokojenosti? Na co se připravit, a jaké požadavky s odborníky konzultovat?

krásný dům

Jak by měl web vypadat – odborník vám nabídne několik variant struktury webových stránek, např. jak budou umístěná jednotlivá menu, jakou podobu budou mít samotné stránky, jakou hlavní stránka, jak se bude chovat web při prohlížení na tabletech a mobilních telefonech (responsibilita) atd.

Barvy, písmo, obrázky, animace a další grafické prvky – rozhodnout byste se měli i, co se týče těchto prvků. Bude web světlý s tmavým písmem nebo naopak? Jaký font, aby zákazníky zaujal, bude tu k dispozici fotogalerie či video, jak je to třeba na webových stránkách pro Penzion Tošovský Krekrr?

Textové pasáže – velmi záleží nejen na fotkách vašeho penzionu v odlesku zapadajícího slunce anebo na snímcích borůvkových knedlíků, které nabízíte jako součást plné penze, ale také na atraktivitě veškerých textů. Text musí zaujmout pozornost, nesmí být příliš stručný ani moc obsáhlý, zkrátka musí korespondovat s ostatním obsahem a vhodně jej doplnit.

Majitelé ubytovacích zařízení by měli mít poutavý web


Chystáte se nabízet ubytovací služby?

Kdokoli, kdo má možnost pronajímat privát, horskou dřevěnici a další ubytovací zařízení, dostává se do nesnadné pozice na trhu, kdy je zapotřebí zejména získat klientelu. Mnohem jednodušší situaci mají kupříkladu obří hypermarkety s potravinami, které jednoduše postaví objekt v blízkosti města a lidé se o jejich existenci dozví i bez reklamní kampaně. Jakmile se obchodní centrum otevře, začne se plnit prvními zvědavci, ale co takový soukromý penzion v horách, kde je sice překrásná příroda a úžasné výhledy do krajiny, a kde nabízíte skutečně skvělou polopenzi, jenže o vás téměř nikdo neví? Budete potřebovat mnohem sofistikovanější reklamní propagaci a také propracované SEO, které vás ve vyhledávačích posune výrazně kupředu.

hotelový pokoj

Nechte se inspirovat již hotovými weby

Jestliže se rozhodnete mít vlastní doménu a webové stránky, které si necháte zhotovit na míru profesionály, co vše bude zapotřebí navzájem sladit k vaší spokojenosti? Na co se připravit, a jaké požadavky s odborníky konzultovat?

krásný dům

Jak by měl web vypadat – odborník vám nabídne několik variant struktury webových stránek, např. jak budou umístěná jednotlivá menu, jakou podobu budou mít samotné stránky, jakou hlavní stránka, jak se bude chovat web při prohlížení na tabletech a mobilních telefonech (responsibilita) atd.

Barvy, písmo, obrázky, animace a další grafické prvky – rozhodnout byste se měli i, co se týče těchto prvků. Bude web světlý s tmavým písmem nebo naopak? Jaký font, aby zákazníky zaujal, bude tu k dispozici fotogalerie či video, jak je to třeba na webových stránkách pro Penzion Tošovský Krekrr?

Textové pasáže – velmi záleží nejen na fotkách vašeho penzionu v odlesku zapadajícího slunce anebo na snímcích borůvkových knedlíků, které nabízíte jako součást plné penze, ale také na atraktivitě veškerých textů. Text musí zaujmout pozornost, nesmí být příliš stručný ani moc obsáhlý, zkrátka musí korespondovat s ostatním obsahem a vhodně jej doplnit.